lördag 24 november 2012

Frallor och julmarknad!

Bakade glutenfria frallor igår till Daniel. Var nog första gången, utanför den där tortyrkammaren som även kallas hemkunskap i skolan, som jag bakat det alldeles själv. Gick bra dock och han verkade nöjd! haha..

Nu har han stuckit till skolan och jag tänkte arbeta lite på boken. Trots att vi båda fortfarande är sjuka så tänkte vi dra oss iväg på julmarknad sen när han kommer hem. Det är någon kyrka som anordnar den. Ska passa på att köpa lite julgodis tänkte jag!

På tal om julgodis så är jag definitivt redo för december nu. Har fyra julkalendrar som väntar på mig. Köpte en Kinder-julkalender när jag var i Sverige men upptäckte att det var många chokladbitar där i som innehöll nötter så därför köpte jag en vanlig också för att kunna komplettera så jag hade något de dagarna jag inte kunde äta av den andra ;) haha.. Men sen kom även Daniel hem med två till häromdagen. Så nu har jag fyra. Lite många kanske men det är ju gott!

Nu ska jag sätta igång med skrivandet. Ha en fin lördag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar