fredag 30 november 2012

FRIDAY!

Hejhopp! Inte skrivit något knappt den här veckan upptäckte jag så får väl slänga in en snabb uppdatering så ni har koll på mig ;)

Fyllde ju år i Onsdags. Det var fint! Fick frukost på sängen + paket som innehöll två ljusstakar formade som änglar, fick massor av gratulationer på jobbet och på kvällen gick jag och Daniel ner till Steak House här i stan och åt en himmelskt god (rätt dyr också, men man fyller ju bara en gång om året) middag. Så det var fint!

Igår jobbade jag 13 timmar. Visste inte om att jag skulle jobba övertid så blev lite tungt när jag fick reda på det, en halvtimme innan jag trodde jag skulle gå hem. Men det gick fint! Blir ju fina pengar sen med :)

Nu ikväll har jag adventspyntat och gjort fint. Sen fick jag ett väldigt gött samtal med, men kan inte berätta vad det handlade om just nu. Bra nyheter iaf!

Nu ska jag och Daniel kika på någon film. Morgondagen tänkte jag ägna åt att skriva, cykla en sväng ner mot stan (om jag nu vågar, det är ju så halt) och kanske hänga med Daniel till hans skola en sväng där de lanar hela helgen, haha x)

Ha de fint!

hmm.. saknar den där luggen.. är liksom inte jag utan den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar