lördag 3 november 2012

I Sverige

Hänger i ett grått och kallt Sverige. Ingen större skillnad än ett grått och kallt Norge egentligen. Bortsett från att det är rätt skönt att alla man träffar pratar svenska.

Blev en rätt spontantripp för min del. Sambon skulle hit för att fixa sin bil och troligen även byta ut den mot en annan medan jag mest följde med för att göra någonting. Att sitta hemma i min ensamhet var inte så lockande, trots att det som väntade här hemma inte var allt för roligt. Men men.. Hur som helst, skönt att komma iväg lite. 

Så större delen av gårdagen gick åt att köra bil. 6 timmar för sambon som skulle till jkpg och 7 timmar för mig som skulle ut till en liten håla utanför. Sen tände jag och mamma ljus på mormor och morfars grav. Så fint när hela kyrkogården var upplyst av ljus och ikväll lär det ju vara ännu mer.

Lite dåliga instagrambilder är tyvärr det enda jag har att bjuda på just nu:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar