torsdag 8 november 2012

Jobbelijobb

Daniel stack till skolan för att spela, så nu tänkte jag dyka in i fantasins värld. 7 kapitel ska skrivas på 7 veckor. Det borde ju inte vara så svårt? Vet dessutom precis vad som ska vara i varje kapitel för att jag ska få med allt.

Många undrar när boken kommer ut. Egentligen skulle den ju redan varit ute, men eftersom jag valde att slå ihop den med tvåan så dröjer det lite till. Men jag räknar med att den ska finnas ute innan sommaren i vilket fall! :) Deadlinen för manuset är sista december. Sen ska den korrekturläsas innan den är färdig att tryckas. Känner mig hur som helst väldigt nöjd hittills. Hoppas ni som väntar på den också blir nöjda när den kommer ut ;)

Så otroligt gött att det är fredag imorgon! Önskar dock att en helg var lite längre. Kunde man inte vara ledig i veckorna och jobba endast helger? För samma lön såklart. Vore super!


Lyssnat på den här låten på jobbet idag. Tycker det är extra roligt att den låter i stort sett likadant på norska som på svenska pga den svenska dialekten som sångarna har x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar