tisdag 6 november 2012

Kvällstankar

Tycker det känns lite sorgligt att en av de saker jag ser som mest fram emot om dagarna är att få komma hem och sova. Seriöst. Vilket liv. 
Det andra jag ser fram emot är såklart att pussa min sötis och att äta godis (Mmm.. Nyttigt värre det där sista!) (Men Daniel och godis lyser liksom upp mitt liv) (Och värmeljus då. Älskar ljus) (Börjar bli som egoina med alla dessa parenteser)..

Hade en riktigt seg dag på jobbet idag. Krossade min högerhand och vill nu gråta lite så fort jag rör på fingrarna eller ska hålla i något. Suck.. Är nog som Daniel säger, att jag kommer gå sönder. 

Funderar förövrigt på ny frisyr (från en sak till en helt annan). Eftersom ungefär hälften av mitt hår består av kluvna toppar och tovor som aldrig helt vill redas ut så känns det som om det snart är dags att klippa av skiten. Tror det blir något i stil med bilderna nedan. Älskar frisyren på första bilden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar