lördag 24 november 2012

Nattlig inspiration

Efter en inspirationslös dag sitter jag nu här mitt i natten med mängder av inspiration till boken. Problemet med att vara en nattuggla antar jag. Vaknar alltid till på natten. Vet inte varför men känner mig plötsligt hyper, som om jag skulle kunna springa flera mil utan att bli trött. Daniel däremot sover så gott sen några timmar tillbaka, den stackaren har haft hög feber hela dagen. Får hoppas att vi båda mår bättre imorgon! 

Hur som helst.. Tänkte skriva ner alla tankar och idéer innan jag kryper ner jämte honom. Vet att all inspiration kommer vara borta så fort jag vaknar så det är lika bra att passa på nu! Dessutom vill jag inte sova eftersom jag inte vill behöva vakna upp till söndagsångesten. Önskar verkligen att helgerna var lite längre, någon dag åtminstone. 

Bilder sen i somras, haha.. Älskar min plutt <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar