lördag 10 november 2012

Önskelista

Eftersom folk börjat fråga vad jag önskar mig så är det nu dags för den årliga önskelistan. Problemet är att jag inte riktigt önskar mig något. Men lyckades komma på lite småsaker!

Jag önskar mig servetthållare (ja, så gammal är jag nu) till både fyrkantiga och avlånga servetter. Helst i svart! Har så mycket servetter som jag vill ha framme men det är inte fint att bara ha dem liggandes löst på bordet.

Yves Rocher är ju awesome. Så lite hårinpackningar för slitet/skadat hår, peeling och hudkrämer därifrån slår aldrig fel! Gärna med vanlijdoft ;)



Dessa "I love..." produkter har jag blivit lite förälskad i på jobbet. De luktar så otroligt gott.. Finns hos Åhlens vet jag!


I övrigt vet jag knappt.. Var så mycket lättare när man var liten och bara kunde kryssa för saker i en leksakskatalog! Men.. Presentkort hos H&M, New Yorker, Cubus, BOKIA eller Åhlens vore också nice!

Så, det får räcka. Kommer verkligen inte på något mer x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar