torsdag 15 november 2012

Snart helg

Legat sjuk större delen utav dagen. Helt utslagen i sängen.. Mindre roligt måste jag säga.. Mår i alla fall bättre nu och har lyckats få lite gjort på boken. Imorgon tänkte jag jobba, är ju trots allt bara fredag och sen helg igen!

Fick hem patroner till skrivaren idag så försökte skriva ut boken för att kunna skicka till några extra förlag. Men så fungerade det självklart inte ändå utan visar sig att själva skrivaren är sönder. Allt man skriver ut blir randigt trots att det finns färg. Blir galen på det här!

Kladdkakakvällen igår blev i vilket fall lyckad och jag hade lite rester att äta till frukost idag när jag väl lyckades ta mig upp ur sängen! haha.. Nyttigt, jag vet.

Inte mycket mer att skriva nu. Ska se Breaking Dawn imorgon. Försöker hålla mig undan allt som handlar om den eftersom premiären i Sverige var lite tidigare än här i Norge.. Vill inte få veta något innan!

Nu ska jag sova. Nattinatti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar