söndag 11 november 2012

Söndag och ny design

Vad tycker ni om designen gott folk? Jag är rätt nöjd. Men innan ni tror att jag varit så duktig att jag gjort den helt från grunden så måste jag berätta att riktigt så är det inte. Använde en gratis template som passar för bloggar på blogspot som jag sedan redigerade och fixade lite mer. Kände inte att jag orkade göra en hemsida helt från grunden. Om du också vill ha en sådan kan du bara googla "templates for Blogger" så kommer det upp massvis. Dock bara sådana som passar till den plattformen jag använder. Så använder ni blogg.se eller liknande funkar de inte.

Hur som helst. Nu är det söndag! Vi ska strax bege oss till kyrkan är tanken. Hoppas att det blir trevligare än med alla sura tonåringar i fredags, haha.. Vi kände oss helt galet gamla på det där ungdomsmötet och helt otroligt utanför. Inte okej! Hoppas det känns lite bättre på "vuxenmötet".

Senare ska jag försöka skriva lite mer på min bok. Försöker pressa undan allt detta drama men det är svårt då jag gillar att skriva om känslor och hela tiden berätta hur alla tycker och tänker om saker. Får väl se om jag lyckas eller om det tillslut blir mer drama än fantasy ;) haha..

Ha en fin söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar