lördag 17 november 2012

Sovmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, förkyld och med en himlans huvudvärk som vanligt. Märkte inte ens när Daniel stack till skolan för jag sov så djupt ^^ Aldrig hänt tidigare.

Hur som helst.. Såg breaking dawn part 2 igår och den var awesome tycker jag. Kommer skriva en minirecension på www.ponkissons.blogg.se senare men var beredda på att den kan innehålla spoilers så LÄS INTE den ifall ni inte sett filmen ännu.

Ska försöka få lite gjort idag. Vet bara inte riktigt vart jag ska börja. Har börjat planera på ett nytt bokprojekt, ska bara se till att bli klar med det gamla först. Som det ser ut nu kommer jag ta en liten paus ifrån fantasyserien och skriva något helt annat efter Födelsemärket har publicerats. En ganska brutal berättelse. Den kommer rikta sig till en lite annan publik men det tycker jag bara är bra. Har alltid hört att jag är som duktigast på att skriva sorgliga brutala berättelser så hoppas den blir lyckad!
Kanske skriver jag både den och 2:an på min fantasyserie samtidigt. Vi får se vad som händer!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka starta dagen. Pussåhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar