fredag 9 november 2012

Thank god it's friday!

Det är fredag och jag gör allt för att inte känna såhär:

haha ^^

Hursomhaver... Jag har varit ute och sökt jobb. Är ju lite sugen på något annat. Måste säga att det var otroligt gött att få på sig den där kavajen igen, istället för tråkiga arbetskläder. Borde jobba på kontor ;) haha.. 
Fick bara ett erbjudande dock, på en 50% tjänst. Alla andra sökte endast extrajobbare.. Lite tråkigt måste jag säga. Vet inte om vi skulle klara oss på en 50% när till och med en 100% känns knapert emellanåt, haha.. Hade dock varit perfekt för mig som så gärna vill jobba deltid för att kunna lägga ner mer tid på min bokserie.
Jaja, vi får väl se hur det blir. Folket på lagret är ju ändå väldigt härliga, så det vore väl inte så hemskt att stanna där till sommaren trots att ett butiksjobb nog hade passat mig bättre. Fina pengar åtminstone :) Har ju trots allt redan varit där i 3 månader (snart 4). Tiden går galet fort!

Nu ska jag försöka tvinga i mig något att äta (dock inte sugen på någonting.. blir nog godis) samt titta på TVD. Daniel kommer hem om någon timme och då tänkte vi åka på ungdomsmöte. Inte varit i en kyrka på evigheter känns det som. Tror det kommer kännas lite skumt, haha.. Men blir nog trevligt också! 

Pussåhej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar