torsdag 1 november 2012

Trött och taggad

Jobbade ett 12 timmars långt pass idag. Goa pengar men ack så jobbigt! Dessutom hade vi problem med datasystemet halva dagen så kunde inte göra något ordentligt på flera timmar, så galet segt. Menmen, imorgon är det fredag och jag slutar redan kl 14! Yay! Fick dessutom, till min stora förvåning, ledigt på måndag så därför hänger jag på sambon hem till Sverige över helgen. Tanken var att jag skulle få vara här själv, men tror det hade blivit lite för tråkigt ^^ haha..

Hur som helst.. Jag är glad, ganska mör i kroppen och har ont i magen efter för många chokladbollar. Sängen kallar snart tror jag. Längtar efter min lilla mamma och det faktum att en utav mina bästa vänner råkar åka hem samma helg som jag så vi kan träffas gör bara saken ännu bättre! I'm a happy girl now! :)

Nu ska jag pussas och kramas med Daniel. Så de så.
Sov sött gott folk!


1 kommentar:

  1. Galet, vilken väldigt vacker brud!
    Men vilket kylskåpt, seriöst!

    SvaraRadera