söndag 18 november 2012

Varför vaknar jag till NU?

Har legat helt utslagen i soffan hela dagen. Skyhög feber och värkande hals. Gångna natten fylldes av feberfrossa och hemska mardrömmar. Men nu, bara några timmar innan det är dags att sova för att orka upp till jobbet imorgon, så vaknar jag till. Så onödigt..

Hur som haver.. Jag har inte mycket att säga. Orkade inte skriva någonting om Twilight, får se när det kommer upp. Ni får hålla utkik helt enkelt.

I övrigt längtar jag efter jul och saknar Sverige. Tur att veckorna flyger förbi, snart sitter jag hos mamma i aneby igen och äter julkola, haha..

Tycker förövrigt det är så kul att varje gång jag vaknat idag har det varit för att sambon tittar på mig eller petar på mig och säger "jag är uttråkad. underhåll mig"... hahah x) Så söt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar