torsdag 6 december 2012

Hur jag ser och hur han ser

Stod igår kväll framför spegeln i badrummet och betraktade min mage som blivit lite för rund. Ser nästan ut som om det ligger en liten bebis där inne (vilket det INTE gör, så få inte panik nu.. bara massa choklad där i). Tänkte att jag nog borde börja röra på mig lite mer och försöka dra ner på allt sött och fett innan jag börjar rulla fram.

En stund senare kryper vi ner i sängen och Daniel klagar lite smått på att min mage bara blir mindre och mindre för varje dag, att den håller på att försvinna.

Men hallå, vad ser han som jag inte ser? Eller kanske vad ser jag som inte han ser? Lite underligt det där..

1 kommentar:

  1. Tips! I dagens lucka kan du vinna din favoritprodukt från Youtopia :D
    http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

    SvaraRadera