lördag 15 december 2012

Jag ser det snöööar

Vid den här tiden om en vecka är vi antingen på väg eller förhoppningsvis redan framme i Sverige! Längtar hem och efter julen.
Utanför forsätter snön falla ner vilket den gjort enda sen jag vaknade och troligen ett bra tag innan dess också. Kommit helt galet mycket under bara de timmarna som jag var på jobbet. Synd bara att alla vädersnubbar säger att det ska bli plusgrader. Jag vill INTE ha det. Inget äckligt slask, bara fin snö.

Jaja.. Jag har i vilket fall tillbringat några timmar på nya jobbet nu! Tror knappt ens jag nämnt det i bloggen men har fått jobb på Skogstad. Tredje upplärningspasset var det idag. Måste säga att jag trivs otroligt bra men jag är väldigt nervös inför att kunna klara allt själv sen efter jul eftersom vi oftast bara är 1 per pass. Men tror det kommer gå finfint :)

Dags för lunch och sen tänkte jag försöka få med sambon till Price för att köpa lite julklappar till mammas djur. De ska ju också ha något fint/gott till julen!

Hoppas ni får en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar