torsdag 3 januari 2013

Back to reality

Jobbade 9.30 - 18 igår. Gick väldigt bra tycker jag! Trots att jag fortfarande känner mig lite osäker på en del saker. Men det dröjer nog inte lång tid innan man vänjer sig tror jag :)
Skulle jobbat förmiddag idag också men eftersom en annan anställd blev sjuk så jobbar jag kväll vilket inte gör mig någonting. Så ska kila iväg om lite mindre än två timmar och sen jobba till 21.

Var på skatteverket förut för att få skattekort och fick sitta i kö i 1 timme innan det äntligen var min tur. Lite retligt för när jag väl var där framme var allt klart på en minut ^^

Nu ska jag ta och ordna lite mat. Måste få i mig en ordentlig lunch/middag innan jag sticker till jobbet!

Lite bilder från nyår. Åt hemma hos Daniels föräldrar först, sen hängde vi på Unite13 fram till tolvslaget och sen stack vi till stadsparken och kollade på fyrverkerier. Jag är dock livrädd för sånt, tror hela tiden att de ska träffa mig! haha ^^ Men men! Fin kväll iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar