söndag 6 januari 2013

I feel good

Galet stressig dag på jobbet igår, tror jag hade mer kunder igår än jag haft sammanlagt de andra dagarna jag jobbat. Folk som ropade på hjälp från alla håll och kanter, haha ^^ Men det var fint ändå och många roliga kunder. Märker förövrigt att jag börjat snacka svorska, trots att jag sa att jag aldrig får börja göra det för det låter så dumt, haha x)

Men nu är det söndag vilket betyder att jag är ledig. Fixat lite saker kring boken denna morgon men tänker inte göra någon officiellt förrän det är 100% klart, så det inte blir som förra gången att jag marknadsför allt för att sedan behöva skjuta fram allt pga strul ^^ Tänkte iaf slänga upp en update om boken på bokbloggen (klicka här för att komma till den) för att de som är intresserade ska kunna läsa lite hur det går för mig och så!
Förövrigt hade jag världens häftigaste dröm inatt och tänkte att det här måste jag skriva ner när jag vaknar. Men självklart var det bara suddigt och ihåligt när jag väl fått tag i något att skriva på. Så typiskt! Hoppas jag kommer ihåg det senare x)

Nu ska jag försöka göra något vettigt. Typ, korrekturläsa, köpa mjölk eller pussa Daniel. Ha de gött ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar