torsdag 17 januari 2013

Klickat hem

Började min morgon med att klicka hem produkter från Yves Rocher. Tänkte passa på att handla lite på rean! Kollade först på den svenska sidan och hittade knappt något eftersom det mesta var utsålt, sen kom jag på att jag ändå inte kan beställa därifrån utan måste beställa från den norska och där fanns allt jag ville ha.  Man får väl ha någon fördel av att bo i ett av världens dyraste länder eller? ;) Så nu har jag klickat hem 3 tuber med olika ansiktsmasker, peeling, sminkborttagning, nagelförstärkare samt lite andra småsaker. Allt för bara 276:- Känner mig nöjd!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Börjar jobba vid 15. Hade tänkt mig en lång promenad men ute snöar det för fullt så jag känner verkligen inte för att gå ut i det vädret och frysa ihjäl, haha.. Funderar på att börja på ett nytt manus, mest för att få bort tankarna från "Födelsemärket" ett tag. Kan nog behövas!

Ha en fin dag allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar