måndag 14 januari 2013

Magisk dag

Lyssnar på låten "magiska sekunder" och utanför fönstret faller gigantiska snöflingor som formar ett magiskt vackert vinterlandskap. Dessutom skriver jag om magiska saker i min bok. En magisk dag då helt enkelt? ;) Hade velat visa er hur sjukt vackert det är ute men har kommit fram till att jag måste ha glömt min systemkamera i Sverige, för jag hittar den inte. Bra där!

Jag är hur som helst ledig idag. Och den lediga tiden lägger jag som sagt på boken. Läser igenom, ändrar och lägger till. Snart ska del 2 skickas till Natalie för korrekturläsning och medan jag väntar på att hon läser igenom den ska jag gå igenom alla hennes anteckningar på del 1. Måste säga att hon är en väldigt duktig korrekturläsare. Hon har lagt märke till många saker som jag inte tänkt på själv!

Nehepp. Nu ska jag fortsätta. Glöm inte kika in bok- och filmbloggen "The Ponkissons" nu också!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar