torsdag 10 januari 2013

Migrän och jobb

Vaknade pigg och mådde bra, lite för bra nästan. Efter att ha ätit frukost satte migränen in, såklart. Orkar inte med det! Kunde det inte ha väntat tills imorgon då jag är ledig och kan ligga och vila tills det är över?Men förhoppningsvis släpper det snart!

Hur som haver. Hoppas på fler kunder idag än det var igår. Så bor du i Drammen, kom och handla hos mig så jag får något att göra ;)

I övrigt är det väl inte mycket att säga. Vi var på bio igår, såg The Hobbit. Den var bra, nu vill jag läsa boken. Åt för mycket popcorn och min mage krampade hela natten. Nu är det torsdag och jag ska jobba, ikväll tror jag inget händer i stort sett. Imorgon är det fredag och då är jag ledig. Det ska bli fint! Sen jobb på lördag, sen ledig söndag, måndag och tisdag. Ska se till att ägna mina lediga dagar åt korrekturläsningen!

Nu måste jag göra mig redo för jobbet. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar