torsdag 3 januari 2013

Min dag

Såg att Sofia på hjock använt sig av den här listan för att beskriva sin dag. Tänkte att jag hakar på den idéen trots att jag redan skrivit lite om min dag ;)

Idag...
Var har du varit? Hemma, skatteverket och jobbet.
Vad åt du till frukost? Rostade mackor och äpplejuice
Vad gjorde du klockan tio på morgonen? Åt frukost och klagade på att internet inte fungerade
Vilken kompis har du umgåtts mest med? Öh, bortsett från Daniel så får det väl bli mina kollegor ;)
När ska du lägga dig? Ganska så snart!
När vaknade du? 9 ringde klockan och jag lyckades faktiskt ta mig upp trots att jag egentligen inte behövde. Lite stolt över mig själv!
Vad åt du till lunch? Spagetti och falukorv
Vad gjorde du klockan tolv på dagen? Var på skatteverket och fixade skattekort
Vad gjorde du innan du satte dig vid datorn? Åt våfflor med massa glass och försökte förstå det roliga med krigsspel där man bara ska skjuta folk (eftersom Daniel spelar sånt).
Vad ska du göra när du har stängt av din dator? Sova med största sannorlikhet, vill försöka att inte vända på dygnet igen trots att jag bara jobbar kväll veckan ut.
Vad gör du vid datorn just nu? Kollar twitter och mailen + skriver detta då.
Vad har varit bäst? Måste väl säga jobbet, trivs bra där!
Vad gjorde du för en timme sen? Försökte ta mig ut ur köpcentret eftersom det var första gången jag stängde butiken själv, haha
Vad ska du göra nu? Troligen inget vettigt. Planera lite för bok nr 2 och kanske korrekturläsa lite. Har dock bestämt mig för att lägga bokprojektet lite på is men vi får väl se hur det går ;) haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar