tisdag 15 januari 2013

När man inte har nått annat att skriva

Vad vill du ha just nu? Nutella!
Vad är du rädd för ska hända? Ingenting och allt för mycket på samma gång. Beror lite på hur djupt jag tänker. Här och nu, ingenting. I framtiden, en del. 
Hur många stora kärlekar har du haft? Haft tre längre förhållanden, men kan väl bara säga att jag haft två stora kärlekar. 
Vilken är den bästa filmen? Åh jag vet inte, finns ju så många. Just nu kikar jag igenom Sagan Om Ringen filmerna och tycker de är awesome. Men vilken av alla hundratals filmer jag har sett som skulle vara bäst vet jag inte ^^
Brukar du läsa böcker? Ja, men inte så mycket som jag tycker att jag borde göra. Finner liksom inte riktigt lusten.. 
Vad irriterar du dig på just nu? Kylan. Jag längtar efter våren så man kan ta långa promenader utan att behöva bylta på sig fem lager med kläder. 
Vem skulle du vilja se ut som? Får väl säga hon Mila Kunis, bara för att Daniel verkar ha en liten crush on her ;)
Om du hade en miljon, vad hade du köpt? Nu vill man ju låta duktig och säga att man skänkt bort alla pengar till välgörenhet och sånt, vilket jag säkert hade gjort till viss del. Men till största del skulle jag nog ha sparat dem tills jag verkligen behövde dem. Kanske shoppat lite onödiga kläder och sånt också, vem vet ;) En miljon är inte så mycket när man tänker efter. Det får man knappt en lägenhet för ju (beror förstås på vart man vill köpa lägenheten, men ändå).
Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? Aldrig förstått friends with benefits tjafset så helt klart med. Annars känns det bara sjukt onödigt ^^
Vad ångrar du mest av allt? Finns kanske något, men inget jag kan säga såhär på rak arm.
Vart drar du gränsen för otrohet? Om Daniel så tittar på en annan tjej så är han körd ;) haha.. Nej men... En puss räknar jag som otrohet och allt bortom det. Även tanken på att vara med någon annan när man redan har någon, känns i mina ögon bara fel.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej! Aldrig i livet. 
Tror du att man kan vara vän med sitt ex? Är vän med alla mina ex utom en. Så ja, så länge som personen i fråga inte är en riktig skitstövel så går det jättebra!
Lever du efter en religion? Ja, jag är kristen.
Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? Det vet jag faktiskt inte. Beror nog på omständigheterna.
Läser du bloggar? Isåfall, vilka? En del. Egoinas, Keelas, Bookrelated, Fokis... Har jag en tråkig dag kan listan göras väldigt lång!
Hur ska en perfekt förebild vara? Sig själv. 
Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? Jag är gift med min Daniel, har publicerat några böcker, kanske har köpt oss en lägenhet och äger en katt. Jobbar med något jag älskar och har det allmänt bra.
Vad står det i ditt senaste mottanga SMS? Får aldrig några sms, folk bara ringer eller skriver på facebook x)
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Min snygging!
Hur är du på fyllan? Svårt att säga då jag knappt varit full och inte förstår grejen med att vara det. Men på studenten blev jag rätt flummig, vilket troligen inte berodde på alkoholen utan snarare på att det var sent och jag alltid blir flummig på natten x) 
Vilket är ditt största problem för tillfället? Att jag inte kan slappna av.
Vilken är din favoritdrink? Ingen aning!
Vart skulle du helst vilja bo? USA. Där man faktiskt kan leva på att vara författare.
Hur ser en perfekt helg ut för dig? Spontana resor, fint väder och inga som helst måsten. Bara kunna lägga allt åt sidan.
Vad ska du göra nu? Pussa Daniel och äta daim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar