måndag 28 januari 2013

Tjohej!

Har precis bakat massa glutenfria frallor till min sötnos. De blev perfekta den här gången! Förra gången blev de så sjukt kompakta och konstiga, haha. Men nu blev de luftiga och fina! 

I övrigt har jag jobbat morgon idag och sedan sökt igenom hela lägenheten efter min kamera. Förstår inte vart den har tagit vägen. Trodde jag glömt den i Aneby men mamma lyckas inte heller hitta den. Troligen ligger den rakt framför näsan på mig.. Suck.. 
Vill i vilket fall fota ett nytt bokomslag så ska kika runt efter några passande modeller på Daniels skola! Svårast blir nog att hitta någon som liknar killen i boken. Man har ju en speciell bild i huvudet på hur alla ser ut. Huvudpersonen är ändå inte så svår, men killen blir svårare. Hur som helst, det löser sig! Bara jag hittar den där kameran x) 

Nu är det strax läggdags. Ska hänga på biblioteket imorgon eftersom jag är ledig från jobbet. Fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar