fredag 25 januari 2013

Vad hände där egentligen?

Satt och kikade igenom min gamla blogg på devote och började fundera på vad sjutton det var som hände med mig. För ett år sedan tränade jag som en tok, helst 4-5 gånger i veckan. Vad gör jag nu? Sitter hemma och äter godis i stort sett hela dagen och blir anfådd av att gå i en trappa??? Inte okej. 

Och hur gick jag från att vara träningsnarkoman till boknörd? Visserligen har jag alltid varit boknörd till en viss nivå men inte så som jag blivit nu. Kanske var det bara för att jag var tvungen att fylla ut tiden då jag inte tränade. Men det får det bli ändring på. Så fort snön har smällt bort så jag kan cykla till gymmet har jag lovat mig själv att jag ska köpa mig ett gymkort och sätta igång igen. Så nu är det bara se till att det blir så också ;) 

Förut hade jag inlägg som hette "dagens träningsboost" då jag la upp liknande bilder som den nedan med något peppande som skulle få folk att vilja träna. 


Sen när jag slutade träna gjorde jag istället samma sak fast med "dagens skrivinspiration".. haha.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar