lördag 30 mars 2013

I Sverige!

En viss man klagade på att jag inte bloggat så här kommer en liten uppdatering ;) Så vad har jag gjort de senaste dagarna? Ja, det vet jag knappt själv..

Tisdag: Åkte till Sverige direkt efter jobbet! Wihooo.. Skönt när man väl kommer fram men mindre skönt att sitta så länge i en bil.
Onsdag: Eftersom jag sovit över hos fästmannen hängde jag med till min blivande svärmors kontor och hjälpte hennes assistent förbereda inför inspelning av hennes webb-tv program! Sedan blev det shopping i Jönköping först med mamma och sedan med Carro. Fin dag! Blev störtförälskad i ett par skor på skopunkten.....
Torsdag: Gjorde väl egentligen ingenting om jag minns rätt. Hade det skönt hemma och pratade strunt med min lilla mamma!
Fredag (idag): Åkte till Ullared efter allt för få timmars sömn och sprang runt där bland allt för många människor. Men fick med mig det jag skulle så känner mig nöjd! Resten av kvällen har ägnats åt att bland annat kika på gamla kort tillsammans med min mor. Jag var inte direkt vacker som baby om jag får säga det själv. En riktig liten tjockis x)

Lite bilder från dagarna som gått i slumpmässig ordning och en gammal bild på lilla mig ifall ni glömt hur jag ser ut. Försökte ta en ny men vissa dagar går det bara inte och idag råkade vara en sådan dag. Men men, nu har ni koll iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar