onsdag 13 mars 2013

Massa dagens

Dagens start: Vaknade som vanligt när Daniel steg upp vid 7.30 eller något i den stilen men kom inte upp ur sängen förrän kl 10.30 ungefär.
Dagens väder: Mulet men solen kikade fram lite då och då.
Dagens kläder: Mörkblå jeans (som var på tok för stora förut men nu passar för att jag har gått upp i vikt, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över detta), linne och lila skogstad-tröja
Dagens säsongspremiär: Har inget bra svar där!
Dagens humör: På topp, så bra som det kan vara egentligen! I'm happy happy happy!
Dagens inköp: Blåbär, jordgubbar och äpplen till jobbet, hehe..
Dagens fniss: När jag skulle ta ner en jacka på jobbet och hängaren följde med så jag fick alla jackor på mig. Både jag och kunden gapskratta.
Dagens läsning: Bloggar. Ingenting annat idag.
Dagens motion: Promenad före jobbet plus att vi möblerade om en massa i butiken så det blev en hel del springandes fram och tillbaka så det kan väl också få räknas som motion ;)
Dagens middag: Har inte ätit nån middag, faktiskt. Men åt mackor nu när jag kom hem så det får väl bli det då (ojoj vad norsk jag blivit. Äter bara mackor, inte okej! haha)
Dagens längtan: Sommar! Jag vill kunna vara ute och gå utan att behöva halka vart jag än går och inte behöva bylta på mig en massa tjocka kläder.
Dagens vill ha: Kläderna jag kikade in på Kappahl och på Goelia idag.. Seriously! Behöver större garderob.. Varför ska det vara så mycket fina färger överallt?
Dagens cravings: Färska bär och någon fruktjuice (japp jag har kommit in i en sån period då jag inte alls är sugen på choklad, äter det mest när jag inte har någon frukt hemma, haha.. men det går nog över snart, brukar vara så)
Dagens mysiga: Att gosa med älsklingen innan han stack iväg på filminspelning!
Dagens nedräkning: Har ingen nedräkning.. Men kanske att det är exakt två veckor tills jag åker till Sverige igen!
Dagens borde: Tvätta av mig sminket och krypa till sängs.
Dagens frisyr: Självfall, som vanligt!
Dagens fundering: "Vad sjutton vill jag studera till?!"
Dagens låt: My Own Worst Enemy - Helena Josefsson, Robert Pettersson och Chicken Fried - Zac Brown Band
Dagens bästa: Att möblera om i butiken. Blev så fint!
Dagens tråkigaste: Att jag fick ett sms från Daniel om att de ska sova över i stugan där de spelar in filmen så han kommer inte hem förrän imorgon. Kände att det drog ner humöret en smula..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar