lördag 13 april 2013

Dagens och sådär

DAGENS VILL HA: Hade jag svarat på detta imorse hade jag sagt sol men den har kommit fram nu så ingenting, haha
DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans, betty boop t-shirt och grön hoodie. 
DAGENS SMINK: Mascara, as always.
DAGENS FRISYR: Uppsatt nyfärgat. Men det syns inte ens att jag färgat det så är lite besviken. 
DAGENS HÄNDELSE: Färgade håret ...
DAGENS LÅT: Kallenavn - Admiral P (min spotify är inställd på "shuffle" men trots det återkommer den här låten hela tiden, haha)
DAGENS PLANER: Korra manuset. Har verkligen gått bra hittills...... (Skärpning!!)
DAGENS SAKNAD: Min Daniel <3
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte orkar laga mat så jag gick och köpte kaffe istället för att vakna till liv. Funkade ju!
DAGENS SJUKA: Trötthets- och lathetssjukan... Sov alldeles för länge och såg sedan på allt för många "Sex and the city" avsnitt (började kolla på serien för några dagar sedan och nu kan jag inte sluta)..
DAGENS DROG: Solen!
DAGENS KRAM: Ingen :(
DAGENS PUSS: Ingen :( 
DAGENS KÖP: Latteee!!!! <3
DAGENS GODIS: Muffins
DAGENS HUMÖR: Nu när solen är framme och koffeinet sprider sig i kroppen mår jag himla bra alltså!
DAGENS ORD: Svävare ...

Jag försöker skriva, vilket jag har gjort enda sedan jag vaknade imorse. Först var jag för seg och nu är jag bara allmänt ofokuserad. De första 60 sidorna var SÅ lätta att korra eftersom det mest var småsaker som att ta bort ord och byta till synonymer men nu har jag kommit till en del som jag behöver förbättra kraftigt och det gör att jag fastnar hela tiden. Men har åtminstone lyckats klottra ner fyra sidor idag så det är alltid något. Planerar att jobba med texten hela kvällen och hålla tummarna för att spärren i mitt huvud lossnar så fingrarna flyger över tangenterna igen. Jag vet liksom vad jag ska skriva, bara det där att få ner det och hitta rätt formuleringar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar