fredag 26 april 2013

Sånt som hänt.

Hej! Nu tänkte jag uppdatera lite igen... Trots att jag egentligen borde göra annat.

Så vad har hänt sen senast då?
  • Jag har blivit faster till en liten tjej, Ingrid Helny Poopuu. 
  • Fick brev från vårt söta fadderbarn igår och jag blev sådär löjligt glad över det, haha
  • Vi har löst det med lägenheten här i Norge så vi blir lösta från kontraktet 1 Juli. Så nu återstår bara att hitta en i Jönköping, men det är ju inte så bara direkt...
  • Det har plötsligt blivit vår.
  • Vi har börjat planera bröllopet så smått och skrivit gästlista. Troligen äger det rum i Maj 2014. 
  • På grund av alla bombningar å skit överallt har jag börjat tänka mycket på döden. Känner mig depp varje kväll numera. Varför ska det finnas så mkt idioter där ute?
  • Har hört ordet "bygdegutt" tillräckligt för en hel livstid tror jag (Erik på Paradise Hotel Norge).. Tror jag river ut mina öron om han använder det ordet en gång till!!
  • Vi tog en väldigt spontan resa till Sverige förra helgen, för att byta däck. Japp.. Sånt gör vi!
  • Har fått ytterligare två bokidéer senaste veckan och önskar att jag arbetade snabbare.
  • Planerar radioprogram inför hösten. Listan har blivit lång men jag tar fortfarande emot förslag!! 
  • Jag vill ha en katt mer än någonsin efter den här videon:

Jo men det var väl lite i alla fall. Nu ska jag försöka göra något vettigt. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar