onsdag 8 maj 2013

Det här med katter

Nu när vi har börjat söka lägenhet och nog snart har funnit en har jag såklart börjat fundera på det här med katt igen. Jag är en kattmänniska och känner mig inte helt fulländad utan en katt, haha.. Jag har ju liksom alltid haft en. Men nu känns det ändå lite motigt. Troligen beror det på att mina två senaste försvann, den ena blev dödad av en grävling och den andra vet jag inte vad som hände med. Så jag är nog lite rädd för att det ska hända igen.. Inge kul att fästa sig så mycket vid ett djur och sedan försvinner det bara.

Har i vilket fall pratat med två personer som har kattungar nu.. Får väl se om det blir något. Först ska vi ha lägenhet, katten får jag bestämma om senare! 

Hittade dessa gamla bilder från när vi födde upp kattungar. Det här var nog den finaste kattkullen vi fött upp, tror jag. Lillans kattungar. Hon försvann också ... Förstår inte vad det är med Aneby eftersom alla katter där verkar försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar