söndag 12 maj 2013

Dra ner på dessa sociala medier

Har de senaste dagarna försökt byta ut mestadelen av min facebook-, twitter- och bloggtid åt att läsa. Har gått bra hittills. Får ju inget ut av att sitta vid den här datorn och titta på vad andra gör. Bättre att läsa om vad påhittade karaktärer gör, i texter som dessutom är välformulerade och förhoppningsvis leder till att mina egna texter också blir det ;) Läser just nu "Femtio nyanser av honom" och är väl egentligen ganska kluven om vad jag tycker om den. Ena stunden är den bra, nästa hatar jag den. Hmm... Nåja, har inte särskilt många kapitel kvar nu!

Imorgon åker troligen Daniel till Sverige för att kika på lägenhet så jag blir själv här i några dagar. Inget jag ser fram emot kan jag säga, men det ska nog gå bra.. Förhoppningsvis får vi lägenheten vi vill ha så då är det värt det!

På Fredag ska jag vara med om mitt första 17 maj firande. Det blir ... speciellt.

Ha en fin vecka gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar