tisdag 7 maj 2013

Ny klänning, sommar och skrivning

Har arbetat igenom hela boken nu, men det är såklart bara första korrningen. Nu har jag några speciella scener jag ska rikta in mig på samt gå igenom alla dialoger för att se till så de ser bra ut. Sedan ska jag avgöra om jag tycker texten är redo för testläsare eller borde gå igenom ännu en lektör först. Just nu är jag lite osäker men jag tror egentligen att jag har tillräckligt med hjälp för att få till boken så som jag vill redan nu, så vi får väl se!

Idag har det varit sommarväder ute och vår lägenhet har varit en bastu. Eftersom mina shorts var lite för små bestämde jag mig för att införskaffa ett par nya. Väl inne på lindex hittade jag såklart en klänning också och ångrade lite smått på att jag köpte den andra eftersom den här passade mig mycket bättre. Men jaja, nu har jag två ;) Nu är det enda som fattas ett par sommarskor. Har egentligen de perfekta sommarskorna redan men de är såklart kvar i Sverige och mina fötter kommer avlida av värmeslag om jag inte skaffar mig några andra... Får väl se om jag hittar några, känner inte direkt för att lägga ut 500 spänn på det :/

Ja, det var väl det. Har varit sjuk ett tag nu, men börjar känna mig lite bättre nu...
Hmm, jaja då var det inget mer att skriva. Ha det fint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar