torsdag 30 maj 2013

Nattprat

Klockan är snart tolv och jag ska öppna butiken imorgon. Borde sova, men trots det sitter jag och skriver. Nu. Varför ska mitt huvud sätta fart NU? Det där med att vara B-människa (nattmänniska alltså) känns inte så positivt för tillfället. Men men, med lite (läs: mycket) kommer nog även jag igång imorgon bitti ;) haha..

Annars då? Jo jag är fett sugen på att grilla, saknar min mamma och läser för tillfället en otroligt bra bok vid namn "Där Drömmar Blir Till". Tjejen som skrivit den gav ut den när hon gick på gymnasiet och  det faktum att den är så otroligt bra skriven får mig att tycka att jag själv är lite dålig. Men å andra sidan ska man hitta sitt eget författarspråk så jag kanske skriver bra fast på mitt eget sätt.

Snart är det bara en månad kvar tills vi flyttar till Sverige! Tiden bara flyger ju förbi.

Förövrigt kikade jag upp mitt BMI idag. Det var ... inte så bra. Men men, det sjunker väl när jag börjar hänga på gymmet igen (hoppas jag, haha) ^^

Bild från förra sommaren. Tänk att jag tyckte jag var stor DÅ? Mini ju ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar