söndag 19 maj 2013

Sommar

Det är så varmt och skönt idag. Likaså var det igår, dock började det renga och åska lagom när vi skulle ut och gå på kvällen, men varmt sommarregn är ju bland det bästa jag vet så det gjorde inte så mycket ;) Idag hade vi mer tur med vädret och tog en lång promenad i stekande solsken. Köpte glass och njöt av värmen. Bästa årstiden! Vägrar tro på det här med att detta är den enda sommar vi får. Vill ha så mycket värme att jag välkomnar vintern när den väl kommer x)

Eurovision igår. Danmark förtjänade att vinna men jag tycker det är lustigt att Sverige hamnade så långt ner. Robin var ju bra, fastän han inte var min favorit. Uppträdandet i mellanakten tänker jag inte ens säga någonting om bortsett från att jag inte alls känner för att flytta tillbaka dit ^^

På tal om flytten så har vi ju lägenhet nu! Från 1 Juli. Jag har själv inte sett den men eftersom både Daniel och hans pappa tyckte den var fin så måste den ju vara det. Ser fram emot att inreda den med massa skoj!! hihi

Alltså, som ni märker har jag egentligen ingenting vettigt att skriva. Bara skriver för att skriva någonting. Så jag tänkte sluta nu och börja med maten. Kyckling, ris och wook blir det idag. Finfint det!

Min snygging på 17 maj <3 Finns ingen finare än denne man alltså, varken på utsidan eller insidan. Jag är lyckligt lottad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar