fredag 14 juni 2013

Det närmar sig ...

Det är snart bara två veckor kvar tills vi flyttar. TVÅ veckor. Det är ju ingenting! Börjar få lite ångest för jag vill inte sluta på mitt jobb, samtidigt som det ska bli skönt att flytta tillbaka till vänner och familj. Kommer sakna Norge lite grann ändå, för det senaste halvåret har varit riktigt bra. Kanske flyttar vi tillbaka en dag? Känns nästan som om det kommer bli så, haha. Eller så hamnar vi kanske i USA och det vore inte fel det heller ;)

Hur som haver ... Jag sitter ensam hemma nu eftersom Daniel åkte till Moss i förmiddags när jag var på jobbet. Har egentligen en del att göra. Men som vanligt känns inte det man borde göra så lockande.

Jag borde:
- Skriva några av dokumenten till min "Mellody Looh"-pärm. (En pärm där jag ska samla ALLT kring trilogin. Karaktärbeskrivningar, omgivningar, regler, varelser osv osv osv) 
- Göra mat eftersom jag inte ätit något ordentligt sedan frukost, men jag är inte hungrig.
- Ta en promenad, men det blåser så mycket att det ser ut som om hela världen ska blåsa bort.

Jag vill:
- Sova. Är jättetrött.
- Lyssna på musik och bara försvinna till en annan värld i några timmar.

Men ... Ska försöka ta tag i livet och skriva färdigt åtminstone ett eller två dokument till pärmen. Och fixa någon mat. För äta måste man ju göra har jag hört.. Kan som tur är lyssna på musik samtidigt som jag gör det så jag får i alla fall lite som jag vill ;) haha.

Ha en fin fredag gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar