måndag 3 juni 2013

Ohh sunny daaay

Oboy vilket vackert vääääder! Tog mig en långrunda nu. Trodde jag skulle svettas ihjäl men som tur var så blåste det lite grann. Perfekta vädret, I love it! Tur att jag kom upp tidigt idag så jag kunde njuta lite av det innan jag ska till jobbet ;) 

 
 
Såhär ser det ut utanför vårt fönster. Sommar!!!!
Daniel jobbar som vanligt. Han gör en video om dagen nu för att öva. Tycker han är så duktig <3 (och min webbkamera är sämst)

Fick en fråga från en kompis om varför man nästan aldrig ser några egobilder på mig längre på bloggen. Hade tänkt svara att "I've become so chubby that I don't fit in front of the camera" men det gjorde jag visst. Så hej, såhär ser jag ut efter en lagom svettig promenad. 

Nu ska jag äta och sen blir det jobb för hela slanten. Ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar