fredag 19 juli 2013

Konstig natt.

Gick och la mig tillsammans med Daniel runt tolv-ett tiden inatt. Men hjärnan gick fortfarande på högvarv. Så när han somnat smög jag mig upp till min kära dator igen. Tio sidor blev skrivna innan jag tvingade mig tillbaka till sängen och lyckades somna. Så lustigt det där med att vara b-människa. Att hjärnan kommer igång på natten. Men trots det är jag uppe nu. Och har börjat skriva igen. De första 80 sidorna på boken ska skrivas om. 4 karaktärer ska bort och ersättas av 1. Plus en massa annat som ska ändras hit å dit (listan med ändringar består redan av 24 punkter, och då har jag fortfarande 3 omdömen kvar att få in x)) .

Kör bara kör, eller hur är det Alice brukar säga?! ;)

Två veckor av intensiv redigering är det tänkt att det ska bli, åtminstone vardagarna. Hoppas det går bra. Håll tummarna är ni gulliga!!

Avslutar med en söt bild på mina favoriter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar