torsdag 1 augusti 2013

Ibland har man inget att säga

Sitter och väntar på att min huvudvärk ska gå över, så att jag kan göra något vettigt av denna dag. Jag har fått in så gott som alla utlåtanden från testläsarna nu. De hade väldigt blandade åsikter måste jag säga men i det stora hela verkar de allihop ha tyckt om den, vilket gör mig superglad! En bok passar inte alla. Alla som läser den kommer säga olika saker. Så försöker att inte ta åt mig av allt, utan mest av det som flera har kommenterat på eller som jag själv känner att jag har missat. I slutändan är det ändå min berättelse, och den ska berättas så som jag vill. Sen får folk tycka vad de vill. 

Ska skriva ett inlägg på bokbloggen nu, om hur bra testläsare är. För det är dem verkligen. Känner att jag får ut massor av att sitta och läsa igenom deras kommentarer! :) 

Lite bilder;


Den här sitter på mitt skrivbord nu som en påminnelse om att det inte ska vara så. Hoppas det funkar ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar