onsdag 7 augusti 2013

Pipiga kattungar och bortrest fästman

Ska sova ensam i nya lägenheten för första gången. Inget jag ser fram emot överhuvudtaget. Hatar att sova själv. Så överväger att koka kaffe och sitta uppe hela natten. Vända på dygnet tills Daniel kommer hem från Norge igen på fredag eller lördag. Har ju ändå inget jobb så det skulle ju gå ;) haha. 

Tror katterna märker att jag känner mig ensam för de lämnar mig inte ifred en sekund. Är hela tiden här och buffar, piper och spinner. Och jag klagar då inte <3

Tränade 3 timmar idag. Var nog det värsta på länge. Jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunnat älska det där med träning förut, haha ^^ Träningsberoende låter väldigt avlägset just nu.

Nåja. Nu tänkte jag försöka skriva. Jag vill få till en alternativ början på min berättelse. Och sen se vilken av dem jag tycker är bäst. Den jag har nu håller men det kan bli så mycket bättre! Jag vet att jag kan, för jag har lyckats i andra kapitel. Då borde jag lyckas med det här också.

Ha de fint!

Saknar dig, mitt hjärta <3 

Mys <3 

 Sådär lagom munter tjej med dunkande huvud efter gympasset. Bläh. 

 En Pepsi-boll <3

Freias favoritsysselsättning: titta på serier/filmer med matte. Hon blir alltid så fascinerad när något händer på skärmen. Så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar