fredag 30 augusti 2013

Skrivbordskaos är mitt favoritkaos

Nu har jag en ny bloggdesign och jag känner mig ganska nöjd med den. Det enda som stör mig är att det inte står "läs mer" vid inläggen utan man måste klicka på rubriken för att kunna läsa hela inlägget. Får se om jag kan lösa det. Annars är jag nöjd!

Skolan har börjat nu. Den ena kursen har jag grepp om medan den andra låter som rena grekiskan i mina öron. Förhoppningsvis får jag grepp om även den snart.

Lite pluggbilder och sömniga katter;






1 kommentar:

  1. Härligt att få byta sidutseende ibland! Själv har jag bara haft min i tre månader så jag har inte lessnat ännu.
    Undrar om du har lust att svara på fem frågor som jag fått från en annan bloggare. I så fall, kolla dagens blogginlägg på astridahlberg.blogspot.se :)

    SvaraRadera