torsdag 26 september 2013

Bokmässa imorgon!

Med en spinnande liten Fluffy i knät försöker jag skriva ner allt som jag inte får missa på årets bokmässa. Det är ... en del ;) haha. Vi ska försöka vara där när det öppnar för allmänheten imorgon. Sen misstänker jag förstås att man kommer få stå i kö ett tag också. För vi är nog knappast de enda som tänkt att vi ska dit direkt ;)

Nåja. Hoppas på att hitta en hel del nya böcker som jag inte hört om innan. Tänker inte slösa pengar på böcker jag redan hört talas om utan vill helt enkelt hitta de där gömda skatterna. Därför tänker jag nog mest hålla mig till de mindre montrarna.

Förövrigt tänkte jag försöka ägna den här dagen åt (dvs dagen som är kvar efter att jag pluggat) att planera ett dystopi-manus. Är dock inte helt säker på om det räknas som en dystopi eller om det är mer sci-fi/fantasy. Den har drag som skulle kunna passa in som dystopi men också många som skulle passa in i de andra genrerna. Får väl se vad det blir i slutändan ;)

Det här inlägget hade kanske snarare platsat på den andra bloggen men ... Nu fick det bli här. Kanske lägger upp det där också bara för att ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar