torsdag 5 september 2013

Efter bara två veckor

Försöker plugga men kan inte sluta fråga mig själv "Varför i hela världen går jag den här kursen??". Så gott som alla de andra i "klassen" ska bli lärare och behöver därför dessa kunskaper eller så har de svenska som andraspråk och vill lära sig mer men jag då ... Vad behöver jag svensk grammatik till? När jag skriver så skriver jag bara. Jag sitter inte och tänker över vokaler, konsonanter osv ...
Känner att jag gjorde lite fel val av kurs och undrar om jag överhuvudtaget ska fortsätta eller om jag ska hoppa av. Det enda som motiverar mig just nu är pengarna från CSN eftersom jag inte hittat mig något jobb. Men med alla dessa böcker att läsa undrar jag om jag ens hade haft tid med ett jobb?! Hmm ...

Får väl se hur det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar