torsdag 17 oktober 2013

Bryta ihop och komma igen.

Varit så deppig idag. Överkänslig och gråtfärdig mest hela dagen. Tänkt för mycket och gjort stora saker av små sandkorn. Som grädden på moset fick jag underkänt på tentan. Inte för att jag egentligen gjort fel utan för att jag bara hade gett för få exempel. Suck ... Jag. Orkar. Inte.

Men men ... Kändes väl ganska bra att få bryta ihop lite grann. Förhoppningsvis vaknar jag stor (eller nja, förhoppningsvis inte större) och stark imorgon. Så orkar jag ett tag till. Det ska nog gå bra det här.

Bara för att det är mycket just nu kommer det ju inte vara det för alltid.

2 kommentarer:

  1. Känns säkert bättre imorgon, är ju lördag! Och en tenta hit eller dit, såna kan man ju göra om. Du är ju så jätteduktig ändå! Heja! :)

    SvaraRadera