torsdag 31 oktober 2013

En lista

När man egentligen har massor och göra men inte vill göra något. 

Vad har du på dig?
Jeans och pippi-kofta.

Hur mår du?
Sådär. Stressad till tusen med en hjärna som jag misstänkt har smält. Men men, det är ju snart helg. 

Vad önskar du just nu?
Att bli klar med den här förbaskade tentan. 

Vad har du ätit idag?
Deg. Åtminstone känns det så i min mage. 

Vad ska du göra imorgon?
Jobba 9-16 och sen blir det plugg om jag inte blir klar med tentan ikväll (vilket jag inte tror eftersom jag MÅSTE lägga mig tidigt om jag inte ska somna på jobbet imorgon, är så förbaskat trött). Och så skriva lite på boken såklart. NaNoWriMo startar ju imorgon. Åhh, LYCKA!

Och på söndag?
Sova, skriva och troligen fira lite med min sötnos eftersom den tredje är vår dag.

Vem saknar du?
Just nu vet jag inte. Men kanske min säng?

Senaste köp?
Mat. Massa mat. 

Vad skrattade du senast åt?
Min sötnos som sa något kul, som vanligt <3

Vad grät du senast åt?
Inget jag vill nämna. 

Vem sov du senast med?
Tja, Daniel. Och katterna.  

Vad läser du just nu?
"Vi måste sluta ses på det här sättet" samt "Femtio nyanser av frihet" som jag hoppas på att kunna läsa ut snart, den har legat och vilat ett bra tag nu. 

Senast sedda film?
Friends with benefits. 

Vilken svordom använder du mest?
Jag svär inte.

Vem var den senaste som ringde dig?
Teknikern på radion

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja det har jag väl gjort.

Senast 3 inkomna sms?
Orkar inte kolla mobilen ^^ 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Något med att jag kommer strax. Till parkeringplatsen, alltså. 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska och typ samhällskunskap tror jag. Eller tja, jag gillade det mesta på gymnasiet. Utom foto sista året. Det var sämst. 

Vilken är din favoritfrukt?
Satsumas!!!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jag har blivit jämförd med några men förstår absolut inte hur folk hittat likheter där. Minns ingen specifik nu dock. 

Vad är du rädd för?
Arga människor. 

En person du tycker är snygg?
Daniel Kjeilen är ju himla snygg. Såklart liksom. 

Blir du lätt svartsjuk?
Oja, allt för lätt. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Hmm ... Caroline från TVD. Åtminstone har hon varit en favorit i alla de andra säsongerna. Inte helt bestämt hur jag känner för henne nu, haha ;) Tröttnat lite på Damon dock. Han är inte så spännande nu när han fått Elena tycker jag ^^

Vilket språk hade du velat lära dig?
Estniska. Det hade varit nice. Många undrar ju om jag kan språket när man nämner att mitt efternamn är estniskt så det hade varit kul att kunna några fraser åtminstone. Annars finska kanske. Diggar finska.

Vad för sorts killar faller du för?
I filmer/serier: the bad guys. I verkligheten: the good guys. Tur att det är så och inte tvärtom i alla fall. 

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans. Jag vill bara gå och lägga mig, haha. 


Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Hälsoväst, presentkort på New Yorker och ett par mjukis. Jupp, det är vad jag önskar mig när jag fyller 20 om en månad (mindre än en månad till och med). 

1 kommentar: