onsdag 9 oktober 2013

Giftermål

Datumet är bestämt och kyrkan är bokad. Det känns overkligt. Vi ska faktiskt gifta oss! Hur sjukt är inte det? Nu ska vi bara få ordning på den där gästlistan och försöka bestämma oss för ett ställe där festen ska äga rum. Det är inte lätt måste jag säga. Men kyrkan vi valde är jag helt förälskad i (vilken det blev tycker jag kan få vara lite hemligt tills vidare). Den är så fin, särskilt nu på hösten med alla färgglada träd runt omkring. Förhoppningsvis är den det i vår också ;) haha.

Sen var det den där klänningen också. Vad vill jag ha? Tror det blir något i den här stilen iaf:


9 kommentarer:

  1. Så himla kuuul!! åh, Grattis! :')

    SvaraRadera
  2. Näemen oh vad fint :) så kul att unga par faktiskt fortfarande gifter sig! Hoppas det blir ett fint bröllop :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack! Haha, för mig känns det så vanligt att unga par gifter sig (men det är ju just kristna ungdomar). Du kan ju alltid komma på vigseln sen om du vill, den kommer vara öppen för alla :)

      Radera
    2. Då ska jag försöka komma :) Så fint med bröllop!

      Radera