tisdag 1 oktober 2013

Hemtentan

Jag sitter och stirrar på min hemtenta och tänker att "det här har jag minsann inte läst någonstans". Urk. Känner mig rätt så förvirrad just nu. Och dessutom ligger en hög med bra böcker vid sidan om mig och bara skriker om att jag ska läsa dem istället. Rätt frustrerande det där x) Mellody pockar också på uppmärksamhet. Hon tycker visst jag ska fortsätta skriva hennes berättelse istället för att hålla på med skolarbete. Men men, hon får väl ha lite tålamod. Har kommit halvvägs på tvåan i Mellody Looh serien nu. Känner mig ganska nöjd med det! Och har fått till en rejäl synopsis för de kommande kapitlen :)

Blev förresten lite problem med inspelningen av radioprogrammet men ska se om jag kanske kan lägga ut det imorgon. Det kommer i vilket fall ut här så fort jag lyckats få upp det på webben!

Har ni förresten missat att läsa om min bokmässa? Kika in på bokbloggen!

Näe ... Hemtenta var det ja ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar