onsdag 2 oktober 2013

Nu ligger programmet uppe!

Nu kan ni lyssna till måndagens sändning! :) Min beskrivning av min bokmässa låter lite ... negativ. Vilket inte alls var meningen. Jag mådde bara inte så bra den kvällen och tyvärr hördes det. Nåja, lyssna på intervjun med Helena Milton i alla fall!! :)



Jag har haft en väldigt bra dag idag måste jag säga. Först och främst blev jag inkallad till en arbetsintervju imorgon. Så nu hoppas jag verkligen att jag får jobbet, hade varit awesome!! Sedan mötte jag upp Eva Holmquist för en fika då det egentligen var tänkt att vi skulle prata om egenutgivning men det blev en hel del annat bokrelaterat också. Väldigt roligt! Så kul att man börja lära känna andra som skriver nu, så man får folk att prata om det med! Och nu ikväll har jag spelat in två radioprogram. Ett till måndagen den 7/10 och ett till den 14/10. Blev jättenöjd med programmen bortsett från att tekniken strulade lite i slutet, men eftersom det inte hände förrän precis i slutet så kan det få vara okej ;) haha..

Under tiden som jag satt i studion försvann våran ena katt. Antingen var det någon annan katt som jagade bort henne eller någon av ungarna som ständigt är här och springer och kastar pinnar efter alla stackars katter. Pepsi kom in dyngsur och livrädd men Fluffy var spårlöst försvunnen. Så Daniel gav sig ut för att leta rätt på henne och hittade henne, en bra bit härifrån. Genomblöt, livrädd och frusen. Så eftersom han ändå skulle in till stan och hämta mig beslutade han sig för att ta henne med sig. Inlindad i sin tröja. Så söt var hon och somnade i hans famn. Min lilla plutta!

Mina söta!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar