måndag 14 oktober 2013

Saker jag vill göra

Satt och drömde lite och skrev ner en lista på saker jag skulle vilja göra här i livet. Finns troligen MYCKET mer än det jag fick ner på den här lilla listan men ändå.

- Hyra eller köpa en skrivstuga, ute på landet någonstans med vacker omgivning där jag bara kan låta fantasin flöda. 
- Skriva en riktig storsäljare. 
- Äga en border collie och träna agility med den. 
- Träffa tama tigrar och gosa med dem. Hur mysigt vore inte det? 
- Ha en egen monter på bokmässan.
- Se någon av mina böcker bli till film.
- Hålla föredrag om något ämne som ligger mig nära hjärtat. Alltid älskat att prata inför folk (så länge som jag är säker på vad det är jag ska prata om)
- Vara passledare på friskis och svettis (eller annat gym, haha). Lite lustig dröm kanske, men det ser så kul ut att vara ledare för sitt eget pass ;) haha
- Ha en hel månad då jag inte gör annat än läser.
- Få någon av mina böcker översatt till ett annat språk.
- Driva eget förlag och ge ut åtminstone en annan persons bok via det. 
- Arbeta på ett behandlingshem. Hjälpa någon bli fri från det jag inte lyckats hjälpa min pappa med. 
- Hjälpa till på ett katthem. Lite riskabelt dock, för jag kommer vilja ta med mig alla hem ;)
- Åka på en lång roadtrip utan att egentligen ha planerat någonting. Bara åka runt i världen och ha det gött.
- Resa jorden runt.
- Bygga sitt hus från grunden så det blir precis som jag vill ha det!
- Åka på cykelsemester, sova i tält och grilla varje kväll.
- Gifta mig, och det gör jag ju snart, hihi!


Här är dagens sändning förresten: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar