måndag 18 november 2013

De senaste programmen!

Det har varit tyst här ett tag. Jag har påbörjat många inlägg men sen har det inte blivit något mer än det. Men nu tänkte jag i alla fall lägga in de två senaste radioprogrammen!

Förra veckan gästades programmet av författaren och egenutgivaren Malin K Eriksson plus hennes två små barn. Vi pratade om hennes roman När minnen får liv, en bok som blivit mycket omtalad och omtyckt av folk runt om i landet, samt om hennes nyutkomna barnbok Kalle Frågvis - Det är alla andra som ljuger, första boken i en serie som är tänkt att bjuda in till diskussioner och väcka tankar hos barnen som läser den. Dessutom talade vi lite om hennes bokförlag, www.bankerydbok.se/

Idag intervjuar jag författaren Kim M Kimselius, www.kimselius.se/. En författare som har gett ut 26 böcker på 16 år och har som mål att ge ut 100 stycken innan hon dör. Vi pratar om hennes debutbok som gjorde dundersuccé, hennes egna förlag, kärleken till orden, författarlivet och mycket mer.

Så här har ni lite att lyssna på. Nu måste jag krypa i säng så jag orkar upp för att jobba imorgon. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar