tisdag 26 november 2013

Skrivtips och fotografitips

Blev många inlägg idag ... Detta är nog det sista dock ;) Tänkte bara tipsa om "Alla är Fotografer" som jag börjat titta på. Ett intressant program om fotografi i alla dess former. 
Och sedan så har jag hittat ett nytt skrivverktyg som passar bra till NaNoWriMo som fortfarande pågår några dagar till men också i det övriga skrivandet. http://writtenkitten.net/ heter sidan. Varför är den så bra då? Jo för att var 100:ade ord (man kan öka upp till 1000 också) så kommer en ny peppande bild på en söt kattunge! Haha. Funkar väl helt okej för mig som älskar kattungar ;) 

Nu ska jag sova. Ha det fint!


2 kommentarer:

  1. Haha vad motiverande!!
    Det verkar vara ett intressant program, ska jag försöka komma ihåg att titta på ikväll (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja verkligen ;)
      Ja, gör det :) Tycker det är bra!

      Radera