måndag 9 december 2013

Gårdagen och dagen idag.

Det gick inget vidare att titta på festlokal då mannen som skulle mött oss där inte dök upp och inte svarade i telefon. Kul att ha åkt till Gränna mitt i ett snöoväder alldeles i onödan. Nåja, förhoppningsvis löser det sig i alla fall så vi får tag på en lokal snart. Vill verkligen få iväg alla inbjudningar!

Efter att vi varit i Gränna stack jag och mamma till Rusta och köpte gran som jag och Daniel sedan pyntade så fint så. Nu känns det att julen snart är här!

Idag ska jag titta på föreläsning, jobba några timmar och sända radio. Det blir nog bra det tror jag! Dagens program är förinspelat och troligen det med bäst ljud under hela säsongen (kanske för att jag hade en proffsig tekniker då).

Nu måste jag äta frukost. Men ni kan få ett par bilder på granen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar